autum girl in leaves_edited.jpg

MINDFUL WALKS

EEN WANDELENDE 6-WEEKSE

Wil jij ook meer rust in je hoofd, energie in je lijf en minder stress? Een moment van rust in je week? Mindful Walks combineert wandelen in de natuur met mindfulness. Door beweging, aandachtsoefeningen en plezier samen te voegen, leer je in 6 wandelingen wat mindfulness eigenlijk betekent. En hoe je het op een makkelijke manier kunt toepassen in je dagelijks leven. Ervaar wat volledige aandacht voor jezelf doet. 

Duur: Zes wandelingen van 1,5 uur

Data:

- Dinsdagmiddagen 15:00 - 16:30 uur ->  2 november t/m 14 december 2021 (vol)

- Donderdagochtenden 9:30 - 11:00 uur ->  4 november t/m 16 december 2021 (vol)

Na de kerstvakantie (in week 2) starten er weer nieuwe groepen.

Locatie:

Verschillende bos- en natuurgebieden in 's-Hertogenbosch en de omliggende dorpen.

Bij milde regen gaat de wandeling gewoon door.

Inhoud:

We gaan wandelen met aandacht voor jezelf en je lijf. Snelheid en afstand zijn niet belangrijk. We gaan genieten van de natuur en vooral lekker relaxed wandelen. Soms stoppen we voor een aandachtsoefening of ademhalingsoefening. Je leert hoe je bewuster kunt wandelen met aandacht voor je lijf en je gevoel. 

Dit is een wandelende en kortere variant op een mindfulness acht-weekse. Een bewegelijke introductie in mindfulness waarin de basis van mindfulness aan bod komt.

  • Contact maken met je lichaam en je ademhaling

  • Aarden en ontspannen

  • Aandacht richten, verplaatsen en verlengen (concentratie)

  • Inzicht in gedachten en patronen

  • Emoties en gevoelens

  • Wat vertelt jouw lichaam

  • Je hart, je vriendelijkheid en compassie 

Prijs: 

€ 95,00 Voor de zes-weekse

Een mindful walk ter kennismaking / proefles is € 10,00 

Zakelijke tarieven op aanvraag

Mindfulness ervaren
Wanneer je je concentratie wilt verbeteren, echt wilt komen tot meer rust of tot een betere balans in je leven, dan gaat dagelijks mindfulness beoefenen (30- 45 min) je daarin helpen. Je geef jezelf daarmee een groot cadeau! 
Ik mail de groepen na een wandeling inspiratie, een oefening en een meditatie (gebaseerd Mindfulness Bases Stress Reduction). Je bepaalt zelf hoeveel je doet. Elke dag mediteren gaat je veel brengen. En als dat niet voor jou is, voel je vrij om er gewoon een beetje mee te 'spelen'. En wandel lekker zes keer mee met aandacht voor jezelf.

Wat je ook kiest, je bent van harte welkom!

Wandelschoenen